Публікації студентів

Наталя Теремко

ДІТИ ВІЙНИ. РОБОТА ІЗ ПОСТТРАВМАТИЧНИМ СИНДРОМОМ

Богдана Василюк

СУЇЦИДАЛЬНА ПОВЕДІНКА У ПІДЛІТКІВ. ДІАГНОСТИКА І СПОСОБИ ПОДОЛАННЯ ПРОБЛЕМИ

Жук Лідія

КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Богдана Ребезюк

АНАЛІЗ ПОЧЕРКУ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

Глібко Ольга

ВПЛИВ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Мар’яна Юркевич

ПОДОЛАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ

Наталія Мороз

ДИТИНА ІНДИГО: ПОДАРУНОК ДОЛІ ЧИ ВИПРОБУВАННЯ?

Оксана Кваснюк

П’ЯТЬ МОВ ЛЮБОВІ ДО УЧНЯ

Софія Брус

БУЛІНГ У ШКОЛІ: ПРОБЛЕМА Й ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

Софія Копчак

САМООЦІНКА В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ ТА ФАКТОРИ, ЯКІ ЇЇ ДЕТЕРМІНУЮТЬ

Христина Зорійчук

ДИТИНА-ЛІДЕР: ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ

Юлія Винник

РОЛЬ ЕМОЦІЙ У СПІЛКУВАННІ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ

Іванна Портей

ЯК ВИХОВАТИ ДИТИНУ, ВРАХОВУЮЧИ ПОТРЕБИ ЇЇ МОЗКУ?

Іванна Семенців

ЗДОРОВА КОМУНІКАЦІЯ МІЖ ДОРОСЛИМИ ТА ДІТЬМИ