Робота практикантів під час практики у закладах освіти

Бойчук Христина ПО-41
Під час практики я провела низку ігор та різних активностей для вивлення лідерських якостей.
Лідерські якості в дітей початкових класів можуть проявлятися різноманітними способами, особливо під час ігор. Серед цих якостей можна виділити вміння спілкування, взаємодії та організації.
Під час ігрових ситуацій можна виявити лідерські якості у дітей, спостерігаючи за їхньою здатністю вести групу, пропонувати ідеї, вирішувати конфлікти та допомагати іншим.
Протягом активностей можна було виразно побачити лідерів. Вони у команді мотивувати інших учасників, брали на себе відповідальність та розвивали спільний план дій.
Хочу сказати наостанок, що надзвичайно важливо заохочувати в дітей відчуття власної цінності та допомагати їм розвивати навички комунікації та співпраці в колективі.
А за ці знання і це розуміння безмежно завдячую John D. Cooke, David Gleason, які так грунтовно і цікаво подали це в своїх семінарах😊 Ви зуміли розкрити суть лідерських якостей та передати їхню важливість у вихованні майбутніх лідерів. Це був дуже гарний та крутий досвід, який, я впевнена, кожному слухачу пригодився у вчительській діяльності📚 Особливо цінною була практична частина семінару, де ми отримали конкретні поради та інструменти для виявлення та розвитку лідерських здібностей у наших учнів. Ці знання вже стали невід’ємною частиною нашої педагогічної практики. Ми можемо легше розуміти дітей, їхні потреби та бажання, а також нам простіше знайти підхід до школярів.
Дякуємо за ваш внесок у розвиток освітнього середовища!😊